Predstavljen Izvještaj O Zadovoljstvu Građana Opštine Gračanica Javnim Uslugama Na Lokalnom Nivou

Predstavljen izvještaj o zadovoljstvu građana opštine Gračanica javnim uslugama na lokalnom nivou

Gračanica, 30.07.2012. godine – Kvalitet grijanja odnosno visina temperature u kućama, Raspoloživost grobnih mjesta kao i Prevoz učenika do i od srednjih škola najbolje su ocijenjene javne usluge na lokalnom nivou od strane građana općine Gračanica. Posmatrajući građane koji koriste uslugu Kolektivnog grijanja niko od ispitanih nije negativno ocijenio ovu uslugu. Kada je u pitanju Upravljanje grobljimaRaspoloživošću grobnih mjesta zadovoljno je oko 94 % ispitanih , a načinom na koji se održavaju groblja zadovoljno je njih 82 %. Prevoz učenika pozitivno je ocijenjen od strane skoro 94 % ispitanih.

S druge strane Održavanje horizontalne i vertikalne signalizacije je najlošije ocijenjena javna usluga od strane građana općine Gračanica. Skoro 80 % ispitanika nije zadovoljno načinom na koji se održava horizontalna i vertikalna signalizacija na prostoru općine. Pored toga građani su najmanje zadovoljni Održavanjem vodotoka u mjesnim zajednicama gdje je oko 67 % ispitanih nezadovljno ovom uslugom ali i Cijenom grijanja, njih 78  negativno je ocijenilo ovaj segment usluge.

Ovo su samo neki od nalaza koji se sastavni dio Izvještaja o zadovoljstvu građana općine Gračanica dostupnošću i kvalitetom javnih usluga na lokalnom nivou koji je kreiran od strane Centra za menadžment, razvoj i planiranje iz Doboja. Izvještaj objedinjuje rezultate do kojih se došlo ispitivanjem 748 domaćinstava sa prostora cijele  općine Gračanica (obuhvaćene su sve mjesne zajednice) u periodu  01– 30. april 2012. godine.

Nalazi do kojih se došlo trebalo bi da posluže kao svojevrsni vodič lokalnoj upravi u pogledu planiranja vlastitih programa i aktivnosti uzimajući u obzir potrebe građana za pojedinim vrstama javnih usluga na lokalnom nivou, a koje su interpretirane kroz ovaj izvještaj.

Istraživanje predstavlja sastavni dio aktivnosti predviđenih projektom „Monitoring javnih usluga na lokalnom nivou – Građani i loklana vlast zajedno do boljih usluga“, pokrenutim i podržanim od strane Fonda otvoreno društvo BiH (OSF BiH) s ciljem da se aktuelizuje pitanje odgovrnosti lokalnih vlasti za dostupnost i kvalitet javnih usluga na lokalnom nivou.  Projektom je planirnao ispitivanje zadovoljstva građana dostupnošću i kvalitetom javnih usluga na lokalnom nivou u 25 opština u BiH u skladu sa principima PULS metodologije, metodologije koja je razvijena za potrebe realizacije ovog projekta.

Preuzmite izvještaj u pdf formatu

Attachments:

Izvjestaj o zadovoljstvu gradjana opcine Gracanica[ ]6639 kB