Predstavljen Izvještaj O Zadovoljstvu Građana Opštine Derventa Javnim Uslugama Na Lokalnom Nivou

Predstavljen izvještaj o zadovoljstvu građana opštine Derventa javnim uslugama na lokalnom nivou

Derventa, 26.07.2012. godine – Usluga šalter sale i usluga upravljanja grobljima u Opštini Derventa su najbolje ocijenjene javna usluge na lokalnom nivou od strane građana opštine Derventa. Brzinom pružanja usluga koje se pružaju u šalter Sali Opštine Derventa zadovoljno je 86 % ispitanika, a kvalitetom usluge 88 % ispitanika. Raspoloživošću grobnih mjesta zadovoljno je oko 80 % ispitanih, a načinom na koji se održavaju groblja zadovoljno je oko 85 % ispitanih. S druge strane javni prevoz je najlošije ocijenjena javna usluga od strane građana opštine Derventa.

Kvalitetom javnog prevoza nezadovoljno je oko 57 % ispitanih, poštivanjem reda vožnje oko 58 % ispitanih dok dostupnost stajališta zadovoljava potrebe oko 55 % ispitanih. Pored ove usluge građani su najmanje zadovoljni i načinom na koji se upravlja zelenim površinama (najveće nezadovoljstvo iskazano je kada je u pitanju dostupnost dječijih igrališta i tim segmentom usluge nije zadovoljno oko 70 % ispitanika)  ali i dostupnošću javne rasvjete..

Ovo su samo neki od nalaza koji se sastavni dio Izvještaja o zadovoljstvu građana opštine Derventa dostupnošću i kvalitetom javnih usluga na lokalnom nivou koji je kreiran od strane Centra za menadžment, razvoj i planiranje iz Doboja. Izvještaj objedinjuje rezultate do kojih se došlo ispitivanjem 881 domaćinstava sa prostora cijele  opštine Derventa u periodu  01– 30. april 2012. godine.

Nalazi do kojih se došlo trebalo bi da posluže kao svojevrsni vodič lokalnoj upravi u pogledu planiranja vlastitih programa i aktivnosti uzimajući u obzir potrebe građana za pojedinim vrstama javnih usluga na lokalnom nivou, a koje su interpretirane kroz ovaj izvještaj.

Istraživanje predstavlja sastavni dio aktivnosti predviđenih projektom „Monitoring javnih usluga na lokalnom nivou – Građani i loklana vlast zajedno do boljih usluga“, pokrenutim i podržanim od strane Fonda otvoreno društvo BiH (OSF BiH) s ciljem da se aktuelizuje pitanje odgovrnosti lokalnih vlasti za dostupnost i kvalitet javnih usluga na lokalnom nivou.  Projektom je planirnao ispitivanje zadovoljstva građana dostupnošću i kvalitetom javnih usluga na lokalnom nivou u 25 opština u BiH u skladu sa principima PULS metodologije, metodologije koja je razvijena za potrebe realizacije ovog projekta.

Preuzmite izvještaj u pdf formatu

Attachments:

Izvjestaj o zadovoljstvu gradjana opstine Derventa[ ]4779 kB